سروشت

سروشت

وەرە با دامرێ ئاوات و تاسەم ‌*وەرە با زولفەکەت لادا هەناسەم *هێمن
سروشت

سروشت

وەرە با دامرێ ئاوات و تاسەم ‌*وەرە با زولفەکەت لادا هەناسەم *هێمن

چاویلکه




له و ده مه ی را دلم لیی داوه بو ژوان


من دیوانه ی چاوی جوانم چاوی جوان

*

گه رچی خه لکی ولاتی چاو جوانانم


چاوی جوانم نه دی تیر به چاوانم

*

هه تا لاو بووم چاوی جوانم لی ون بوو


په چه و رووبه ند وچارشیوم دوژمن بوو

*

ئیستا پیرم و که وتوومه ته  ئاویلکه


چاوی جوانم لی ون ده کا چاویلکه


(هیمنی نه مر)

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:58

"گیان" در زبان کوردی یعنی چی؟

میشه جان...مثلا ستار جان میشه ستار گیان

سجاد دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:34

زبان کوردی را دوست می دارم هرچند فارس هستم البته در یک منطقه عرب نشین زندگی می کنم.

منم ارادت خاصی نسبت ب مردم فارس و عرب دارم ...چون خودم الان اهواز دانشجوام...مردم ساده ای هستن...ممنون از لطفتون

سجاد دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:37

ممنون ستار گیان
خیلی شیرینه این کوردی البته قدری هم تند


تند چرا

سجاد سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:46 http://www.tfn.blogsky.com

منظور از "تند" بودن حماسی بودن زبان کورد بود ستار گیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد