سروشت

سروشت

وەرە با دامرێ ئاوات و تاسەم ‌*وەرە با زولفەکەت لادا هەناسەم *هێمن
سروشت

سروشت

وەرە با دامرێ ئاوات و تاسەم ‌*وەرە با زولفەکەت لادا هەناسەم *هێمن

ترحم یا ترس

چند شب به یک چیز عجیبی برخوردم خیلی برای من جالب و پرسش برانگیز بود، راستی حس ترحم می‌تواند بر ترس غلبه کند یا چیز دیگریست که این پدیده‌ی زیبای هستی را با تمام تضادهایش نقض می‌کند.

بحث من در مورد کیوین ریچاردسون(Kevin Richardson) اهل ژوهانسبورگ آفریقای جنوبیست که به صورت حیرت‌انگیزی با شیرها انس دارد.

درست است با شیر ،سلطان جنگل، که در قلمرو طبیعت نماد شکوه و بزرگیست. کیوین با قدرت فوق‌العاده‌اش با شیرها رابطه‌ی بسیار عمیقی دارد با آنها بازی می‌کند می‌خوابد و درواقع با آنان زندگی می‌کند. قدرت فوق‌العاده‌ی کیوین و توانایی او در تسخیر قلمرو حیوانات و همنشینی با سلطان جنگل مرا بسیار هیجان‌زده‌تر کرده است تا پرده‌هایی از طبیعت زیبای خداوندی و نظم وسیع کائینات بردارم. همیشه به این عبارت"انسان اشرف مخلوقات است" اعتقاد داشته‌ام و با دیدن این زیبایی‌ها خیلی حس قوی‌تری به من دست می‌دهد تا با خودم بیاندیشم راستی من کیستم ؟


  ستار